İSTANBUL ESCORT

 

Pendik Üniversiteli Escort Pınar

  • Listed: 18 Mart 2020 00:02
  • Expires: This ad has expired
Description

Adımdan da anlayacağınız gibi üniversite okumaktayım. Bu zar zor dönemlerde geçimimi sağlayabilecek tek şeyin bu olduğuna inandım. Ailevi durumumun kötü olmasından dolayı kolayca para kazanabileceğim bir işe girmem gerekiyordu. Bana bu işi bulan arkadaşımın da geçim kaynağını ben sağlıyorum. Neden diye soracaksınız tabiki de? Bu işi ayarlayan kişi ile şu an beraberim. Evet yanlış duymadınız arkadaşlar. Şu an sevgilim var ve o bu işe beni soktu. Allah’ın cezası onu o kadar çok seviyorum ki bu hayatımda kazandığım paralar ile onunla neler neler yaşıyorum ah bir bilseniz. İlişkilerimde temiz, kaba saba olmayan tiplerin bana gelmesini istiyorum. Tam 1 yıldır bu işteyim fakat çoğu erkekle beraber olduğumu söyleyebilirim. Yani tecrübe konusunda en ufak bir korkunuz olmasın. Ben zaten hiçbir şey yapmasam bile Pendik escort karşımda dururken kendi kendinize hâlleneceksiniz bence. Ne yani fotoğraflarıma bakarken ağzınızın suyu akmıyor mu? Daha lise yıllarımda bu kadar hızlıydım keşke görseydiniz. Çoğu erkek arkadaşım bana yaklaşamazken ben beraber baş başa kalalım diye ortam ayarlıyordum. O cesaretli erkekler dediğiniz kişiler bana daha elleyemiyorken ben onlara neler yaptım bir görseydiniz. Üniversite yıllarımda çoğu erkekle beraber oldum ve en çok zevk aldığım şey bana grup yapılmasaydı. Bütün deliklerimin içerisine bir şeyler alacak kadar kapasitem var buna inanıyorum. İnanmakla kalmıyor bu işi üstleniyorum. Aynı anda 3 kişiyi idare edebilecek kadar kapasitemin farkında siz de varın istiyorum. Böyle fiziğe sahip sütun gibi hatunları nerede bulacaksınız başka? Fotoğraflarıma bakarken hayalinizde kurduğunuz şeyleri artık gerçek hayata geçirsek mi? Yapmanız gereken tek şey ne idi peki? Tabiki de beni aramak ve iletişime geçmek. Lütfen beni kendi yaşadığınız eve davet etmeyin. Ben sadece kendi dairemde veya ayarlamak istediğiniz lüks otele gelerek işimizi rahat rahat yapmayı öneriyorum. Hijyenik, kaslı, arabalı beyler bana daha cazip geliyor. Hele de grup yaparsanız o ilişkinin tadından yenmez. Artık daha fazla sözlerimle sıkmak istemiyorum sizi. Siz de beni hemen arayarak bu hareketli geceye erkenden randevu alın.

No Tags

202 genel görüntüleme, 1 today

  

Listing ID: 5325e713aa6deb65

sorun bildirin

Processing your request, Please wait....